مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 10:202015-05-25سياسي

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران: انتخاب امنای محلات به ستاد شورایاری ها واگذار شد


نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت:شهرداری تهران به منظور ایجاد هم افزایی در محله های شهر و رسیدن شورایاری ها به اهداف کیفی و کمی تعیین شده انتخاب امنای محله ها را که تا پیش از این در اختیار شهرداری بود به ستاد شورایاری ها واگذار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، شهردار منطقه 22 در جلسه معارفه منتخبان چهارمین دوره شورایاری های منطقه گفت: ایجاد حس تعلق شهروندی، ایجاد فضای مشارکت فعال، تثبیت پایه های مردم سالاری در جامعه و شکل گیری روابط اجتماعی و فرهنگی در سایه وحدت، همدلی و همکاری تمامی اعضای جامعه از مهمترین اهداف تشکیل شورایاری ها بوده است.

مرتضی طلایی نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران که در این مراسم حاضر شده بود، ضمن ارائه گزارشی اجمالی از نتایج چهارمین دوره انتخابات شورایاری های در منطقه22 گفت: در این دوره از انتخابات شورایاری ها شاهد افزایش مشارکت 30 درصدی شهروندان در مناطق 22گانه شهر تهران بودیم و این موضوع نشان می دهد افزایش اعتماد مردم به مدیران و مسئولان شهری بیشتر شده و حس مشارکت آنها در اداره امور شهر افزایش یافته است.

وی بهره گیری از توان، تجربه و ظرفیت منتخبان دوره های قبل شورایاری ها را باعث رشد و پویایی هر چه بیشتر نهاد شورایاری ها دانست و افزود: دوام و بقای یک مجموعه در گرو نظم و انضباط آن مجموعه است و کار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران: انتخاب امنای محلات به ستاد شورایاری ها واگذار شد

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران: انتخاب امنای محلات به ستاد شورایاری ها واگذار شد