مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 10:162015-05-25سياسي

فضائلی:با ساده اندیشی نباید به دستاورد بزرگ هسته ای آسیب وارد شود


آنچه ما امروز به عنوان انرژی هسته ای با آن مواجه هستیم دارای پیشینه ای 13 ساله بوده و در این سالها این دستاورد عظیم فراز و فرودهای بسیاری داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو ، مهدی فضائلی کارشناس مسائل سیاسی صبح امروز در نشست مشق غیرت، بازرسی و بازجویی ممنوع که در سالن اجتماعات خبرگزاری مهر برگزار شد با اشاره به اینکه این روزها با نام مقاومت پیوند خورده است، گفت: این روزها تداعی کننده دوران دفاع مقدس است و همزمانی موضوع این نشست با این روزها می تواند برای ما الهام بخش باشد.

وی افزود: باید متوجه این مسئله باشیم که چه روزهای سختی را در گذشته سپری کرده ایم و نتیجه آن ایستادگی و سربلندی برای ما بوده است و نباید اجازه دهیم با ساده اندیشی ها به این دستاوردهای بزرگ آسیب وارد شود.

فضائلی با بیان اینکه آنچه که به عنوان موضوع هسته ای با آن روبرو هستیم یک پیشینه 13 ساله دارد اظهار کرد: ما در این 13 سال فراز و فرودهایی را سپری کردیم که امروز می خواهیم براساس آن تصمیم مناسبی اتخاذ کنیم.

وی افزود: باید تحلیل درستی از شرایط داشته باشیم و یک رفتار دقیقی را در نظر بگیریم باید به این 13 سال مراجعه کنیم و نباید بگوییم گذشته ها گذشته است چراکه آنچه که امروز اتفاق می افتد همانند آن چیزی است که در گذشته تجربه کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضائلی:با ساده اندیشی نباید به دستاورد بزرگ هسته ای آسیب وارد شود

فضائلی:با ساده اندیشی نباید به دستاورد بزرگ هسته ای آسیب وارد شود