مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 10:002015-05-25اجتماعي

رییس اداره اوقاف سمنان خبر داد تجلیل از 91 برگزیده طرح حفظ قرآن کریم در سمنان


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان از تجلیل از 91 نفر برگزیده طرح حفظ قرآن کریم در شهرستان سمنان خبر داد.

- حجت الاسلام سیدسعید تقوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: این91 نفر حافظ، افرادی هستند که از شهرستان های سمنان و سرخه در سال گذشته در طرح ملی حفظ قرآن کریم شرکت کرده اند و حدنصاب معدل آن ها در دو آزمون کتبی و شفاهی بالای 70 است.

وی تصریح کرد: در سال 1393 تعداد 851 نفر قرآن آموز از شهرستان های سمنان و سرخه در سه رده سنی کودکان، نوجوانان و بزرگ سالان در طرح ملی حفظ قرآن کریم در 10 رشته قرآنی شرکت کردند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان در ادامه گفت: امیدوار هستیم امسال نیز به فضل الهی همانند سه سال گذشته طرح ملی حفظ قرآن کریم برای چهارمین سال متوالی به صورت بسیار پرشور برگزار شود.

وی افزود: طرح ملی حفظ قرآن کریم در سال 1394 همزمان با آغاز سال جدید و طرح نوروزی آرامش بهاری در سطح بقاع متبرکه شهرستان سمنان که مجری این طرح هستند، آغاز شده است و تاکنون ادامه دارد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان ادامه داد: علاقه مندان به ثبت نام طرح ملی حفظ کریم سازمان اوقاف و امور خیره می توانند با مراجعه به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان یا آستان مقدس امامزاده یحیی(ع) اقدام به ثبت نام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره اوقاف سمنان خبر داد تجلیل از 91 برگزیده طرح حفظ قرآن کریم در سمنان

رییس اداره اوقاف سمنان خبر داد تجلیل از 91 برگزیده طرح حفظ قرآن کریم در سمنان