مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 08:352015-05-25اقتصادي

معاون فرماندار سبزوار: شهرداری باید پاسخگوی مشکلات کشتارگاه دام سبزوار باشد


معاون عمرانی فرماندار سبزوار با تاکید بر ضرورت احداث کشتارگاه صنعتی در شهرستان گفت: شهرداری باید پاسخگوی مشکلات کشتارگاه دام سبزوار باشد.

- محمد کلاته در گفت وگو با خبرنگار فارس در سبزوار با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای نیمه صنعتی شدن کشتارگاه دام سبزوار اظهارداشت: خوشبختانه از زمانی که بخش خصوصی به عنوان متولی بحث کشتارگاه سرمایه گذاری خود را در این حوزه انجام داد شاهد مرمت سالن کشتار و ذبح بهداشتی دام هستیم.

وی با بیان اینکه مسائل غیر بهداشتی گذشته حل شده است، تصریح کرد: متاسفانه یکی از مشکلات موجود امروز کشتارگاه دام مسئله فاضلاب آن است که با توجه به گزارشات مختلف از سوی ادارات نظارتی شهرستان، بازدیدهایی در این زمینه صورت گرفته و قرار شد تا شهرداری و پیمانکار آن نسبت به ایجاد حصار در اطراف حوضچه های جمع آوری ضایعات اقدام کند.

معاون عمرانی فرماندار سبزوار با بیان اینکه مسئله ضایعات حاصله از کشتار دام دارای مشکلات بهداشتی زیادی است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کشتارگاه به بخش خصوصی واگذار شده دستگاه های نظارتی باید با دقت بیشتری بر وضعیت کشتارگاه نظارت کنند.

کلاته با بیان اینکه یکی از مشکلات موجود کشتارگاه مسئله آب شرب مورد نیاز آن بود افزود: با هماهنگی ها و پیگیری های صورت گرفته چاه آبی از امور ناحیه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرماندار سبزوار: شهرداری باید پاسخگوی مشکلات کشتارگاه دام سبزوار باشد

معاون فرماندار سبزوار: شهرداری باید پاسخگوی مشکلات کشتارگاه دام سبزوار باشد