مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 05:302015-05-25سياسي

فرماندار ویژه لارستان: وضعیت جاده های مواصلاتی لارستان نامطلوب است


وضعیت جاده های لارستان مناسب نیست و خواستار رسیدگی بیشتر دولت به این موضوع هستیم.

- " از لارستان علی اکبر نجیب زاده عصر یکشنبه در یک نشست خبری و در توضیح به مردم منطقه لارستان در مورد گلایه آنان نسبت به کم توجهی به این شهرستان در سفر اخیر هیئت دولت، اظهار داشت: این دولت از ابتدای شروع به کارش، تمام تلاش خود را در راستای اتمام پروژه های نیمه تمام و با پیشرفت فیزیکی بالا قرار داد.

معاون استاندار فارس، با اشاره به اینکه در دو سال گذشته، بیش از 39 میلیارد تومان در زمینهٔ بزرگراه در منطقه لارستان هزینه شده است، افزود: از ابتدای فعالیت دولت، عملیات اجرای 46 کیلومتر راه با هزینه ای بالغ بر 56 میلیارد تومان در لارستان شروع شده است.

وی بابیان اینکه که در این دولت، 94 میلیارد تومان در بحث بزرگراه بودجه پیش بینی شده است، گفت: در دولت گذشته که در استان فارس در زمینهٔ احداث راه خوب کار شده، سهم لارستان بسیار ناچیز بوده است.

نجیب زاده با ابراز تأسف از کم کاری مسئولان گذشته لارستان، عنوان کرد: در پایان دولت قبل، هر شهرستان به جرئت به طور میانگین 50 کیلومتر بزرگراه داشته ، اما در لارستان فقط 3.

5 کیلومتر بزرگراه داشته ایم.

عالی ترین مقام دولت در لارستان با ابراز نارضایتی از وضعیت نامطلوب جاده های این شهرستان، عنوان کرد: به لحاظ بهره مندی از جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ویژه لارستان: وضعیت جاده های مواصلاتی لارستان نامطلوب است

فرماندار ویژه لارستان: وضعیت جاده های مواصلاتی لارستان نامطلوب است