مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 00:452015-05-24سياسي

ابوترابی: افزایش قیمت بنزین از جانب دولت در چارچوب قانون است


بر اساس قانون هدفمندسازی یارانه ها، دولت اجازه دارد برای افزایش درآمدهای خود قیمت بنزین را افزایش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سید محمد حسن ابوترابی فرد در بخش quotation mark متن quotation mark برنامه متن و حاشیه شبکه سه سیما در خصوص رفتارش در مجلس گفت: میل دارم در گفتارم از واقعیت و حقیقت فاصله نگیرم و سخنی را در چارچوب رفتار دینی مطرح کنم.

وی افزود: اگر سخن حول این باشد چالش ها و اختلاف ها را برطرف می سازد.

نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص دست نخورده ماندن چارچوب هیئت رییسه در انتخابات سالیانه این هیئت گفت: همکاران در مجلس در قالب فراکسیون ها، گفتگوهایی را انجام داده اما تا به امروز به نتیجه خاصی نرسیده اند.

ابوترابی فرد در پاسخ به سؤالی مبنی بر انتقادهای وارد شده به عملکرد هیئت رییسه مجلس گفت: تلاش بر این است که با همدلی به یک نگاه مشترک در هیئت رییسه برسیم، حالا این نگاه می تواند در راستای احیای ترکیب فعلی باشد یا نباشد.

وی با اشاره به شعار همدلی و همزبانی در سال 94 تأکید کرد: این شعار نقشه راهی است برای همه که در چارچوب همدلی و همزبانی دستگاه های اجرایی و مردم فعالیت کنند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: مهم این است که در خط مشی ها شاهد همدلی و همزبانی نمایندگان در مجلس باشیم که این امر در مسائل کلان ملی اتفاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوترابی: افزایش قیمت بنزین از جانب دولت در چارچوب قانون است

ابوترابی: افزایش قیمت بنزین از جانب دولت در چارچوب قانون است