مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت 21:552015-05-24بين الملل

بازداشت دو آمریکایی به اتهام تلاش برای پیوستن به داعش


به گفته منابع مسئول آمریکایی نیروهای امنیتی این کشور دو جوان آمریکایی را به اتهام تلاش برای پیوستن به گروه تروریستی داعش بازداشت کردند.

پلیس فدرال آمریکا اف.

بی.

آی روز گذشته دو جوان آمریکایی ساکن ایالت کالیفرنیا را که تلاش داشتند به تروریستهای داعش بپیوندند و کمک مالی به این گروه تروریستی ارائه دهند بازداشت کرد.

درهمین ارتباط وزارت دادگستری آمریکا شب گذشته با صدور بیانیه ای در این زمینه با تایید این خبر اعلام کرد مهند بدوی و نادر الهزیل که هر دو 24 ساله و ساکن آنهایم در ایالت کالیفرنیا هستند به اتهام توطئه چینی برای کمک مالی به گروه تروریستی داعش و پیوستن به آن شناسایی و بازداشت شده اند.

این دو جوان قرار است محاکمه شوند و در صورتیکه اتهامات وارده به آنها اثبات شود هرکدام ممکن است تا 15 سال زندان محکوم شوند.

در بیانیه وزارت دادگستری آمریکا خاطر نشان شده است این دو جوان آمریکایی از طریق فیسبوک علاقمندی خود را برای سفر به خاورمیانه به منظور پیوستن به گروه تروریستی داعش اعلام کرده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دولتی اردن از واشنگتن ،شایان ذکر است نادر الهزیل در فرودگاه لس آنجلس و درحالیکه قصد داشت سوار هواپیمای مسافربری به مقصد تل آویو از طریق استانبول شود بازداشت شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت دو آمریکایی به اتهام تلاش برای پیوستن به داعش

بازداشت دو آمریکایی به اتهام تلاش برای پیوستن به داعش