مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت 20:002015-05-24دانش

ورود 40 واحد دانشگاه آزاد به انجمن آسایهل


40واحد دانشگاه آزاد تا پایان امسال به طور مستقل وارد انجمن آسایهل می شوند .

عضو کمیته علمی انجمن مؤسسات آموزش عالی جنوب شرقی آسیا ( آسایهل ) در حاشیه نشست دومین روز کنفرانس کنفرانس بین المللی این انجمن در اصفهان گفت : دانشگاه آزاد با استفاده از فرصت میزبانی ، پیشنهاد عضویت 400 واحد این دانشگاه را به طور مستقل در آسایهل اعلام کرده که تا پایان سال 94 یک دهم آنها پذیرش می شوند .

دکتر مقدم از پذیرش عضو دانشگاههای نیجریه و ترکیه خبر داد و گفت : از هشت سال پیش تا کنون کشورهای ایران، سریلانکا، پاکستان،کشورهای اروپایی مثل فرانسه، کانادا، استرالیا ونیوزلند عضو این انجمن شده اند .

وی همکاری های منطقه ای و بین المللی در حوزه آموزش ، پژوهش و تجربیات دانشجویی را موضوع کنفرانس امسال آسایهل دانست و افزود : ایران به عنوان کشور میزبان ، این موضوع را تعیین کرد.

دکتر مقدم افزود: در زمان حاضر 35دانشگاه خارج از منطقه جنوب شرقی آسیا به عضویت آسایهل در آمده اند و درخواستهای جدیدی برای عضویت در این انجمن بین المللی مطرح شده است.

کنفرانس بین المللی انجمن موسسات آموزش عالی جنوب شرق آسیا آسایهل با حضور 197 دانشگاه عضو انجمن آسایهل از 22 کشور، به میزبانی دانشگاه آزاد اصفهان در حال برگزاری است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 40 واحد دانشگاه آزاد به انجمن آسایهل

ورود 40 واحد دانشگاه آزاد به انجمن آسایهل