مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت 18:152015-05-24سياسي

جزییات ماجرای مشاجره کوچک زاده و ظریف در مجلس+ فیلم


جلسه غیر علنی مجلس با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای امروز صبح به ریاست علی لاریجانی برگزار شد.

- ظریف و عراقچی آخرین روند مذاکرات ایران با 1+5 را در جلسه غیر علنی امروز مجلس برای نمایندگان تشریح کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، اما پس از پایان سخنان ظریف و زمانی که وی قصد ترک مجلس را داشت برای لحظاتی صحن علنی با مشاجره کوچک زاده با ظریف به تشنج کشیده شد.

مهدی کوچک زاده نماینده تران پس از این ماجرا در گفتگویی این مشاجره با ظریف را گفتگوی آرام و البته چالشی نامیده بود و گفته بود : گفت و گوی امروز من با اقای ظریف آرام البته چالشی بود و محتوای آن این بود که گفتم شما با این رویه تان به حرف اقا توجه نمی کنید و موجب خدشه در وحدت جامعه می شوید و خودتان فرمودید که داعش در منطقه چه می کند و کشورهای منطقه خیلی با ما بد هستند و در این شرایط به وحدت احتیاج داریم و جز مسیر آقا نمی شود.

اما یک شاهد عینی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: ظریف پس از اتمام سخنانش، به سوی درب خروج حرکت کرد و در میانه مسیر، در حال خداحافظی با نمایندگان بود که یکباره آقای کوچک زاده خود را به وزیر خارجه رساند و گفت: در منطقه گند زدید کوچک زاده سپس با صدای بلند گفت که رهبری دستور داده مذاکرات را متوقف کنید!پس از داد و فری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ماجرای مشاجره کوچک زاده و ظریف در مجلس+ فیلم

جزییات ماجرای مشاجره کوچک زاده و ظریف در مجلس+ فیلم