مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت 18:102015-05-24سياسي

هشتاددرصد بودجه کشور صرف فعالیت های اداری می شود


ساری خبرگزاری صدا و سیما / اجتماعی تصویر دارد رییس کل دیوان محاسبات کشور خبر داد ، هشتاددرصد بودجه کشور صرف فعالیت های اداری می شود.

رحیمی عصر امروز در جلسه شورای اداری مازندران در ساری با اعلام این خبر گفت ، این درحالی است که بخش ناچیزی از بودجه کشور صرف فعالیت های عمرانی می شود و نبود تناسب در مصرف بودجه کلان برای ارتقای توسعه و پیشرفت را در اقصی نقاط کشور شاهدیم .

رییس کل دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه نظام بودجه ریزی کشور اکنون با مشکلاتی مواجه است،تاکید کرد: برای دستیابی لازم به کارآمدی در پیشبرد امور مردم باید نظام بودجه ریزی کشور اصلاح شود.

او با اعلام اینکه پاسداری از بیت المال از وظایف اصلی سازمان دیوان محاسبات است، گفت: مچ گیری سرلوحه فعالیت دیوان محاسبات نبوده و نیست اماانتظار این است که معیشت مردم جدی گرفته شود.

رییس کل دیوان محاسبات با اشاره به اینکه 540 دستگاه اجرایی کشور در سال 92 به صورت سیستمی کنترل شدند، افزود : ادارات کشور باید سیستم کنترلی قوی را در نهادهای خود ایجاد کنند.

رحیمی با بیان اینکه سامانه الکترونیکی دیوان محاسبات کشور تدوین شده است، تصریح کرد : اطلاع به موقع از ایرادات دستگاه های اجرایی از مزایای ایجاد این سامانه الکترونیکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتاددرصد بودجه کشور صرف فعالیت های اداری می شود

هشتاددرصد بودجه کشور صرف فعالیت های اداری می شود