مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت 18:002015-05-24حوادث

دقایقی پیش ریزش تأسیسات سقف پارکینگ مجموعه سیتی سنتر 8 نفر را مصدوم کرد


مدیر مجموعه سیتی سنتر اصفهان با اشاره به ریزش تأسیسات سقف پارکینگ این مجموعه گفت: در جریان این حادثه حدود 20 خودرو خسارت دیدند و هشت نفر نیز مصدوم شدند.

- مسعود صرامی دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در ساعت 14 و 45 دقیقه ظهر لوله های فشار قوی آب واقع در پارکینگ این مجموعه بر روی چند خودرو رها شد.

وی افزود: در جریان این حادثه چند نفر از شهروندان زخمی شدند که البته خسارات جانی جدی وارد نشده و آسیب دیدگان به سرعت تحت مداوا قرار گرفتند.

بیشتر خسارات وارده مالی و قابل جبران است.

مدیر روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان نیز در گفت وگو با خبرنگار گفت: هشت شهروند در اثر ریزش تاسیسات سقف پارکینگ مجموعه تجاری سیتی سنتر اصفهان مصدوم شدند.

محمد مزروعی بیان کرد: با اعلام امدادخواهی از سوی این مجموعه تجاری چهار خودروی امدادی و هشت تکنسین را به این مجموعه اعزام کردیم.

وی با بیان اینکه عملیات امدادرسانی به حادثه دیدگان پایان یافته است، گفت: مصدومان به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان منتقل شده اند و شدت جراحات بالا نبوده است.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان نیز درباره این حادثه اظهار کرد: هیچ گونه اختلالی در شبکه آب رسانی محدوده سیتی سنتر گزارش نشده است و اختلال ایجاد شده مربوط به تاسیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دقایقی پیش ریزش تأسیسات سقف پارکینگ مجموعه سیتی سنتر 8 نفر را مصدوم کرد

دقایقی پیش ریزش تأسیسات سقف پارکینگ مجموعه سیتی سنتر 8 نفر را مصدوم کرد