مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت 17:202015-05-24فرهنگي

دبیر جشنواره کتاب سال اردبیل: پنج کتاب سال اردبیل معرفی می شود


دبیر اولین جشنواره انتخاب کتاب سال اردبیل گفت: تلاش می کنیم تا در مناسبت های پیش رو از پنج کتاب برتر سال استان اردبیل با اهدای جوایز و هدایایی تجلیل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، سید ناصر اسحاقی عصر امروز در نشست با مسئولان برگزاری جشنواره انتخاب کتاب سال در تشریح کارهای انجام شده، اظهار کرد: به همت چند تن از اساتید و ادیبان دارالارشاد اردبیل آثار رسیده به جشنواره انتخاب کتاب سال داوری شدند.

وی تصریح کرد: براساس فراخوان منتشر شده عموم نویسندگان، ناشران و مترجمان علاقمند به شرکت در جشنواره باید حداقل دو جلد از آثار خود را که در سال های 92 و 93 چاپ و منتشر شده به دبیرخانه جشنواره ارسال می کردند.

دبیر اولین جشنواره انتخاب کتاب سال استان با بیان اینکه قضاوت و داوری آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره به پایان رسیده است، گفت: اساتیدی همچون عسگر شاهی زاده، علی مکارمی، جابر صفایی و عبادالله ممی زاده قضاوت و داوری این آثار را بر عهده داشتند.

اسحاقی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: توحید بلورساز، علی انصاری، صادق نباتی مقدم، سعید نوریان و یاسر محمدپور به عنوان اعضای ستاد اجرایی و برنامه ریزی در برگزاری عملیاتی این جشنواره همکاری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر جشنواره کتاب سال اردبیل: پنج کتاب سال اردبیل معرفی می شود

دبیر جشنواره کتاب سال اردبیل: پنج کتاب سال اردبیل معرفی می شود