مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت 16:162015-05-24سياسي

مردم دیگر به فریبکاری های ظاهرالصلاح ها توجهی نمی کنند


نگران نباشید و مطمئن باشید مردم هوشیار و بیدار ایران دیگر به فریبکاری های ظاهرالصلاح ها که توخالی باشند، توجهی نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در دیدار جمعی از رزمندگان، آزادگان، جانبازان و خانواده های شهدا، 8 سال دفاع مقدس را قطعه ای بی نظیر و ارزشمند در تاریخ ایران خواند و اظهار داشت: همه دشمنان ایران و انقلاب در زمانی که نیروهای مسلح ما در شرایط روحی و تجهیزات مناسب نبودند، با تحریک حزب بعث، جنگ را بر مردم ما تحمیل کردند و فکر می کردند ایران اسلامی را منزوی و انقلاب را منهزم می کنند، اما آنچه به دست آمد، یک افتخار تاریخی است.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه به شیعیان و به ویژه پاسداران و جانبازان، گفت: جوانان ایران اسلامی با تأسی به فرهنگ عاشورا که این روزها منتسب به بزرگان آن است، روزهای جاودانی خلق کرده اند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام رنج انسان ها در زندگی را برای رسیدن به سعادت با اشاره به آیات مکرر قرآن شیرین دانست و گفت: کسی که به عدل الهی باوری برخواسته از ایمان دارد، می داند رنج های آنان هم در بارگاه خداوند اجر دارد.

هاشمی رفسنجانی، حق را جاودان توصیف کرد و با بیان بعضی از مشکلاتی که دستاوردهای جنگ را برای بعضی ها تلخ کرد، افزود: اولین و عمیق ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم دیگر به فریبکاری های ظاهرالصلاح ها توجهی نمی کنند

مردم دیگر به فریبکاری های ظاهرالصلاح ها توجهی نمی کنند