مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت 15:362015-05-24دانش

56 درصد ظرفیت تحصیلات تکمیلی کشور توسط دانشگاه آزاد فراهم شده است


35 تا 50 درصد بار آموزش عالی کشور بر دوش دانشگاه آزاد قرار دارد و 56 درصد ظرفیت تحصیلات تکمیلی کشور توسط دانشگاه آزاد فراهم شده است.

- شهریار عباسی، رییس دانشگاه آزاد ایلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در ایلام،" گفت: 35 تا 50 درصد بار آموزش عالی کشور بر دوش دانشگاه آزاد قرار دارد و 56 درصد ظرفیت تحصیلات تکمیلی کشور توسط دانشگاه آزاد فراهم شده است.

یکی از مهمترین دستاوردهای این سیستم آموزش عالی، توسعه آموزش در تمام نقاط محروم و کم برخوردار و تحقق بخشیدن به عدالت آموزشی در کشور بود، در حال حاضر بیشتر شهرستان های استان ایلام مشمول برخورداری از دانشگاه آزاد می باشند.

وی با اشاره به تاسیس دانشگاه آزاد در 23 سال گذشته افزود: امروزه این نظام آموزشی بیش از 450 واحد دانشگاهی در سراسر ایران اسلامی دارد، به گونه ای که حتی دورترین و محروم ترین نقاط کشور از نعمت آموزش عالی برخوردار شده اند، این دانشگاه بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است؛ همچنین ساخت بیش از 20 میلیون متر مربع فضای آموزشی رفاهی و ایجاد هزاران شغل به صورت مستقیم و غیر مستقیم گوشه ای از خدمات این دانشگاه به ایران اسلامی است.

رییس دانشگاه آزاد ایلام گفت: این واحد آموزش عالی در سال 1378 با 220 دانشجو در چهار رشته در مقطع کاردانی آغاز به فعالیت کرد، بیش از 17 هزار نفر از این دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 درصد ظرفیت تحصیلات تکمیلی کشور توسط دانشگاه آزاد فراهم شده است

56 درصد ظرفیت تحصیلات تکمیلی کشور توسط دانشگاه آزاد فراهم شده است