مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت 15:202015-05-24اجتماعي

شهردار فرون آباد: امور زیباسازی در محدوده شهری برعهده خدمات شهری شهرداری است


تمام امور زیباسازی، فضای سبز و بهسازی محیط برای شهروندان در محدوده شهری بر عهده حوزه خدمات شهری شهرداری است.

- " از جنوب استان تهران، ایرج گودرزی راد دقایقی پیش در دیدار مسئولان خدمات شهری شهرداری فرون آباد گفت: آموزش شهروندی در ارتباط با مباحث جمع آوری و گذاشتن زباله توسط شهروندان را از طریق اجرای فعالیت های فرهنگی تاکید کرد و گفت: آموزش این برنامه ها به شهروندان به ویژه کودکان نقش موثری در کاهش هزینه ها، جمع آوری بهتر و نظافت هر چه بیشتر شهر دارد.

وی همچنین رعایت هر چه بیشتر و بهتر شهروندان در رابطه با رعایت زمان قرار دادن کیسه های زباله پشت درب منازل در ساعات مشخص و ریختن آن در پاکت های مخصوص زباله را خواستار شد و ضرورت تفکیک از مبدأ در کاهش هزینه ها و مشکلات جمع آوری زباله را یادآور شد.

گودرزی راد با اشاره به حوزه تعریف شده برای فعالیت حوزه خدمات شهری اظهار داشت: تمام امور زیباسازی، فضای سبز و بهسازی محیط برای شهروندان در محدوده شهری بر عهده حوزه خدمات شهری شهرداری است.

شهردار فرون آباد در ادامه از نخاله های ساختمانی به عنوان یکی از معضلاتی که منجر به انباشت زباله در شهر می شود نام برد و ضمن گلایه از افرادی که با بی توجهی به حقوق شهروندی مبادرت به ریختن نخاله ها در مکان های مختلف شهر می کنند، افزود: مسئولان خدمات شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار فرون آباد: امور زیباسازی در محدوده شهری برعهده خدمات شهری شهرداری است

شهردار فرون آباد: امور زیباسازی در محدوده شهری برعهده خدمات شهری شهرداری است