مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت 14:462015-05-24دانش

آقای میرزاده فضا بسته است!/ اختلاط در اردوهای دانشجویی چه معنی دارد؟


دانشجوی رشته عمران دانشگاه آزاد اصفهان در نشست دانشجویان این واحد با رییس دانشگاه آزاد، از بسته بودن فضای فعالیت در این دانشگاه انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از اصفهان"، محمد هادی حجابی حقیقی، دانشجوی رشته کارشناسی عمران دانشگاه آزاد اصفهان در نشست رییس دانشگاه آزاد کشور با تشکل های دانشجویی خطاب به میرزاده گفت: آقای میرزاده دغدغده اصلی ما فضای فرهنگی دانشگاه است، هدف من زیر سوال بردن تشکل های خاصی نیست؛ دانشگاهی که سردر آن نوشته شده دانشگاه آزاد اسلامی و هاشمی رفسنجانی این دانشگاه را با هدف اسلامی بودن برپا کردند پس قطعاً باید اسلامی باشد و بر همین اساس حرکت کند.

وی افزود: آزاد بودن دانشگاه آزاد اسلامی یعنی آزادی بیان دانشجویان اما دوستانی که در تشکل های دیگر هستند و اصلی ترین فعالیت های تشکل ها در دست آنهاست، فضای آزاد را با فضای بی بند و باری و ترویج بی حجابی برابر گرفته اند.

حجابی خاطرنشان کرد: آقای میرزاده اگر می گوییم آزادی بیان به این معناست که تمامی تشکل ها بتوانند نظرات خود را بیان کنند، اینطور نباشد که جلوی تشکلی گرفته شود و تشکلی دیگر بدون هیچ حد و مرزی بتواند صحبت کند.

رییس دانشگاه جوابیه بسیج دانشجویی را ملغی کرد وی بیان داشت: در روند مذاکرات ژنو برنامه ای با حضور خرم برگزار شد و بحث ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای میرزاده فضا بسته است!/ اختلاط در اردوهای دانشجویی چه معنی دارد؟

آقای میرزاده فضا بسته است!/ اختلاط در اردوهای دانشجویی چه معنی دارد؟