مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت 14:162015-05-24سياسي

برنامه های جشن دانشجویی مهندسی قوچان باید قبل از برگزاری مورد بازبینی قرار می گرفت


سرپرست دفتر بسیج دانشجویی قوچان گفت: باید همانند یادواره شهدا که تا قبل از اجرای مراسم نظارت کاملی بر چگونگی برنامه ها و حتی پخش کلیپ ها و تصاویر وجود داشت برنامه های جشن دانشجویی در دانشگاه مهندسی قوچان که دارای حواشی بود هم قبل از برگزاری مورد بازبینی قرار می گرفت.

- هم قبل از برگزاری مورد بازبینی قرار می گرفت.

سرپرست دفتر بسیج دانشجویی قوچان با تأکید بر این موضوع که این اتفاق موجبات ناراحتی امام جمعه شهرستان را فراهم کرده و باعث موضع گیری در خطبه های نماز جمعه شده است، تصریح کرد: فرماندهان پایگاه های بسیج دانشجویی باید نسبت به اتفاقات رخ داده در محیط دانشگاه هوشیار و آگاه باشند.

دلاور با اشاره به انتصاب سرپرست جدید حوزه دانشگاه پیام نور این شهرستان، گفت: اعضای شورا و فرماندهان پایگاه هایی که به هر دلیل فعال نیستند در حال شناسایی بوده تا با ایجاد تغییرات مدیریتی نیروهای مستعد شناسایی و جایگزین شوند.

وی با اشاره به این موضوع که برنامه های سال 94 بسیج دانشجویی این شهرستان در سرفصل هایی همچون فرهنگی، فضای مجازی، علمی و پژوهشی، نیروی انسانی خلاصه می شود، خاطرنشان کرد: باید با توجه به ظرفیت های داخلی برنامه های اجرایی را مشخص کرده و به گونه ای برنامه ریزی کرد که از زمان ورود یک دانشجوی بسیجی تا دیگر بسیجیان فعال برایشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های جشن دانشجویی مهندسی قوچان باید قبل از برگزاری مورد بازبینی قرار می گرفت

برنامه های جشن دانشجویی مهندسی قوچان باید قبل از برگزاری مورد بازبینی قرار می گرفت