مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت 14:102015-05-24سياسي

بیانیه بسیج دانشچویی اردبیل به مناسبت سوم خرداد


بسیج دانشجویی اردبیل در سالروز فتح خرمشهر با صدور بیانیه ای کلید حل مشکلات اقتصادی کشور و رفع تحریم های ظالمانه را در مقاومت و ایستادگی برابر زیاده خواهی های دشمنان دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل با صدور بیانیه ای به مناسبت گرامیداشت این روز ماندگار (حماسه فتح خرمشهر) ضمن پیمان مجدد با آرمان های اصیل انقلاب و تبعیّت محض از فرامین ولی امر مسلمین تصریح کرد: امروز نیز تنها راه پیروزی در برابر زیاده خواهی های دشمنان بخصوص در موضوع حقّ مسلّم هسته ای به جز سلاح اخلاص، ایمان، توکل و ایثار و مقاومت چیز دیگری نمی تواند باشد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: در سوم خرداد1361 برگ زرّین دیگری در صفحات تاریخ ایران اسلامی رقم خورد، واقعه ای که نشان داد سلاح ایمان، مقاومت و پایداری، فداکاری و گذشت بر هر سلاح مادی ساخت بشری می تواند فائق آید و نشان از تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی حق بر باطل و غلبه لشکر مخلص خدا بر دشمنان بی شمار و تا بن دندان مسلح برخوردار از قدرت پوشالین نظامی، سیاسی، اقتصادی و تجهیزات پیشرفته روز است.

این بیانیه می افزاید: سوم خرداد روزی بود که رزمندگان اسلام شعله های خام تجاوز و اشغال را با اراده های پولادین و الهی خود خاموش کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه بسیج دانشچویی اردبیل به مناسبت سوم خرداد

بیانیه بسیج دانشچویی اردبیل به مناسبت سوم خرداد