مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت 12:202015-05-24سياسي

با حضور مدیرکل فرودگاه های کرمان رییس فرودگاه جیرفت معرفی شد


حسین رویی با حضور مدیرکل فرودگاه های کرمان به عنوان رییس جدید فرودگاه جیرفت معرفی شد.

- " از جیرفت، پیش از ظهر امروز با حضور مدیرکل فرودگاه های استان کرمان آیین تودیع و معارفه رییس جدید فرودگاه جیرفت برگزار شد.

رییس سابق فرودگاه جیرفت در این آیین گفت: سال 89 بهسازی فرودگاه جیرفت و تأمین نیروی آن در دستور کار قرار گرفت و توسعه عوامل پرواز فرودگاه جیرفت از سال 87 آغاز شد.

عباسعلی یزدانی پناه اظهار کرد: به دلیل کمبود اعتبار کار با کندی پیش می رفت که با تلاش مدیرکل فرودگاه های کرمان در سال 92 و 93 اعتبار خوبی برای تکمیل عوامل توسعه پروازی اختصاص یافت.

رییس سابق فرودگاه جیرفت با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای توسعه فرودگاه جیرفت تصریح کرد: در سال جاری حصارکشی فرودگاه و جاده حفاظتی با اعتبار 30 میلیارد ریال در حال انجام است و روشنایی باند نیز در دستور کار قرار دارد.

یزدانی پناه افزود: در 6 ماه دوم سال گذشته 6 هزار مسافر از فرودگاه جیرفت جابه جا شدند که این ظرفیت نشان دهنده قابلیت افزایش پروازها در فرودگاه جیرفت است و هم اکنون خواستار افزایش پرواز در این فرودگاه هستیم.

وی گفت: فرودگاه جیرفت بعد از هفت سال وقفه کاری با حمایت های دولت تدبیر و امید فعالیت خود را آغاز کرد و این طرح مهم اقتصادی به عنوان یک اثر ماندگار در منطقه جنوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور مدیرکل فرودگاه های کرمان رییس فرودگاه جیرفت معرفی شد

با حضور مدیرکل فرودگاه های کرمان رییس فرودگاه جیرفت معرفی شد