مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت 12:202015-05-24سياسي

فرمانده بسیج قرچک: سپاه در عرصه جنگ درس تلخی به دشمنان داد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج 15 خرداد قرچک با اشاره به این که سپاه در عرصه جنگ درس تلخی به دشمنان داد، گفت: سپاه امروز نیز با وجود تحریم ها در عرصه سازندگی خدمات شایسته ای داشته و همگان به جایگاه سپاه غبطه می خورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از جنوب استان تهران، اعضای دفتر فعال رسانه شهرستان قرچک سازمان بسیج رسانه استان تهران همزمان با اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار با حضور در ناحیه مقاومت بسیج 15 خرداد شهرستان قرچک با فرمانده این ناحیه دیدار و روز پاسدار را به همه سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پاسداران حریم ولایت تبریک گفتند.

حسین حیدری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج 15 خرداد شهرستان قرچک طی سخنانی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: تعامل رسانه ای سپاه پاسداران یک فرصت برای این نهاد است و مهمترین وظیفه این قشر زحمت کش انعکاس واقعیت های یک جامعه است.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در عرصه سازندگی خدمات قابل ملاحظه ای داشته است و امروز در عرصه سازندگی و با وجود تحریم ها همگان به جایگاه سپاه غبطه می خورند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج 15 خرداد شهرستان قرچک افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلای در عرصه جنگ درس تلخی به دشمنان داد و این امر مدیون خون شهداست و بر ما این وظیفه است تا از خون شهدا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده بسیج قرچک: سپاه در عرصه جنگ درس تلخی به دشمنان داد

فرمانده بسیج قرچک: سپاه در عرصه جنگ درس تلخی به دشمنان داد