مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت 12:202015-05-24سياسي

آیت الله مکارم به آل سعود: درب مدارس خبیثه تروریست پرور را ببندید


کتب درسی دوره دبیرستان آنها را آورده بودند و ما مشاهده کردیم صریحا نوشته شده بود زوار قبور مشرک هستند و جان و مال و خون شان مباح است و این شامل شیعه و اهل سنت می شود؛ - چراکه اهل سنت نیز به زیارت قبور می روند.

آیت الله مکارم شیرازی با محکوم کردن جنایات وهابیت تکفیری علیه شیعیان عربستان، خطاب به علمای وهابی گفت: ریشه تمام این ها در وهابیت شماست؛ درب مدارسه خبیثه را ببندید؛ چراکه این تعالیم خبیثه را منتشر می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مرجع تقلید در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم با محکوم کردن جنایت تکفیری ها در مسجد امام علی بن ابیطالب (ع) قطیف عربستان اظهار کرد: وهابیت تکفیری در مسجد علی بن ابیطالب(ع) در میان نمازگزاران بمب منفجر کردند که بر اثر آن حدود صد نفر کشته و زخمی شدند.

وی با اشاره به پذیرش مسئولیت این جنایت از سوی داعش و القاعده، گفت: تمام دنیا این جنایت را محکوم کردند، سیاست مداران و علمای سعودی نیز محکوم کردند؛ اما چقدر خیال می کنند مردم دنیا بی خبر و ساده اند.

آیت الله مکارم شیرازی خطاب به مفتیان وهابی بیان کرد: ریشه تمام این ها در وهابیت شماست، کتب درسی دوره دبیرستان آنها را آورده بودند و ما مشاهده کردیم صریحا نوشته شده بود زوار قبور مشرک هستند و جان و مال و خون شان مباح است و این شامل شیعه و اهل سنت می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مکارم به آل سعود: درب مدارس خبیثه تروریست پرور را ببندید

آیت الله مکارم به آل سعود: درب مدارس خبیثه تروریست پرور را ببندید