مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت 11:502015-05-24اجتماعي

گشت های ویژه شبانه برای برخورد با متخلفان


رییس پلیس راهور تهران بزرگ از ارجح نبودن فرمان پلیس بر چراغ قرمز، تغییر هوشمند چراغ های سبز و قرمز، جریمه خودروهایی که با سرعت پایین در بزرگراه حرکت می کنند و همچنین قانونی نبودن فعالیت پارکبانی سنتی و ضرورت حرکت به سمت مکانیزه شدن سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس پلیس راهنمایی و رانندگی به طور قطع یکی از مهمترین پلیس های تخصصی به شمار می آید که همواره ارتباط مستمری با مردم داشته و دارد.

در این رهگذر و به دلیل حجم بالای ارتباط با شهروندان گاهاً مسائل و مشکلاتی از جانب هموطنان و رانندگان مطرح می شود که برای پاسخگویی به آنها به سراغ سردار سید تیمور حسینی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ رفتیم و با وی به گفت وگو نشستیم.

آنچه در ذیل می آید حاصل این گفت وگوست؛ بخوانید:فارس: یکی از سؤالات شهروندان در مورد سیستم های هوشمند کنترل است که در تقاطع ها نصب شده است؛ سؤال این است که اگر تقاطع ها به صورت هوشمند کنترل می شود حضور فیزیکی پلیس برای چیست؟سردار حسینی: اغلب تقاطع های شهر تهران به صورت هوشمند کنترل می شود و حضور پلیس در تقاطع ها به دلیل اجرای دقیق مقررات و مدیریت بهینه ترافیک، امری ضروری است.

دوربین های ثبت تخلف نصب شده در معابر یا تقاطع های مهم تهران صرفاً قادر به ثبت تعدادی از تخلفات تعریف شده در سیستم هستند و برخورد با سایر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشت های ویژه شبانه برای برخورد با متخلفان

گشت های ویژه شبانه برای برخورد با متخلفان