مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت 10:202015-05-24سياسي

امام جمعه ایزدشهر: ماهواره ها پرچم دشمن در پشت بام خانه هاست


ماهواره ها پرچم آمریکا و اسراییل است که بر پشت بام خانه های برخی از هم وطنان ما نصب شده است.

- " از شهرستان نور، حجت الاسلام رحمت الله حاجی زاده صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک سپاه که به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد سالروز فتح خرم شهر برگزار شد، اظهار کرد: در آموزه های دینی ما فراوان از جهاد یاد شده و مصداق آن دفاع مقدس بود که در طول تاریخ بی سابقه است.

وی افزود: جهاد در قرآن و روایات از جایگاه ویژه ای برخوردار است، به نحوی که گفته شده هرکس برای جهاد از منزل خارج شود، از گناهانش پاک می شود و اگر به شهادت برسد، بهشتیان به استقبالش می آیند و اگر هم به سلامت بازگشت گناهان گذشته او بخشیده شده است.

امام جمعه ایزدشهر تصریح کرد: در اسلام جهاد به جهاد اصغر و جهاد اکبر تقسیم شده و مبارزات ظاهری مانند جنگ و دفاع جهاد اصغر است که محدوده مشخص دارد و پیروزی و شکست در این مبارزه بر همگان آشکار است، اما جهاد اکبر که مبارزه با امیال درونی است و به مراتب سخت تر از جهاد اصغر است، محدوده مشخص ندارد و گاهی افراد آنقدر غافل می شوند که متوجه شکست خود نیستند.

حاجی زاده اضافه کرد: جهاد سومی هم وجود دارد که به تعبیر قرآن جهاد کبیر است و آن مبارزه با تهاجم فرهنگی و تلاش برای حفظ ارزش های دینی است، که بالاترین مبارزات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ایزدشهر: ماهواره ها پرچم دشمن در پشت بام خانه هاست

امام جمعه ایزدشهر: ماهواره ها پرچم دشمن در پشت بام خانه هاست