مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت 08:212015-05-24پزشكي

فراخوان اولین همایش ملی دانشجویان دکتری تخصصی پژوهشی در علوم پزشکی کرمانشاه


دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با همکاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اولین همایش ملی دانشجویان دکتری تخصصی پژوهشی (ایده ها، دستاوردهای پژوهشی و فن آوری، - چالش ها و انتظارات) را در هشتم و نهم مهرماه امسال برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو ، "دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با همکاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اولین همایش ملی دانشجویان دکتری تخصصی پژوهشی (ایده ها، دستاوردهای پژوهشی و فن آوری، چالش ها و انتظارات) را هشتم و نهم مهرماه 1394 برگزار می کند.

در این همایش نشست تخصصی چالش ها و انتظارات دانشجویان دکتری تخصصی پژوهشی با حضور مسئولان معاونت تحقیقات و معاونت آموزشی وزارت بهداشت و مسئولان دانشگاه به منظور رفع مشکلات بورس، تعهدات خدمت و جذب دانشجویان برگزار خواهد شد.

اهداف این همایش می توان به نمایش ایده ها، اختراعات و توانمندی های علمی پژوهشی دانشجویان پژوهشی، فراهم کردن بستر مناسب برای بحث و تبادل نظر بین دانشجویان دکتری تخصصی پژوهشی و ایجاد گروه های تحقیقاتی در جهت توسعه پژوهش و آشنایی مسئولین و اساتید با دانشجویان پژوهش محور و رشته های مرتبط اشاره کرد.

ازمحورهای این همایش می توان به خدمات و محصولات تولیدی فناورانه، علوم سلولی مولکولی، علوم دارویی، ژنتیک و فارماکوژنتیک، باروری و نابارور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان اولین همایش ملی دانشجویان دکتری تخصصی پژوهشی در علوم پزشکی کرمانشاه

فراخوان اولین همایش ملی دانشجویان دکتری تخصصی پژوهشی در علوم پزشکی کرمانشاه