موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت 08:052015-05-24بين الملل

القبس: همسر اسد قصد دارد در انگلیس اقامت گزیند


القبس در گزارشی خبر داد همسر رییس جمهور سوریه قصد دارد به همراه فرزندانش در انگلیس اقامت گزیند.

پایگاه اینترنتی روزنامه القبس کویت در گزارشی نوشت همسر بشار اسد رییس جمهور سوریه از انگلیس درخواست کرد به همراه فرزندانش در این کشور اقامت گزیند.

وی ترجیح می دهد این امر از طریق پدرش دنبال شود زیرا چنین امری نیاز به ترتیبات امنیتی دارد تا امنیت وی و فرزندانش تامین شود.

این مطلب را پایگاه اینترنتی عربی بیست و یک به نقل از منابع لبنانی نزدیک به امور سوری و مرتبط با نظام سوریه و حزب الله منتشر کرد.

از سوی دیگر منابع سوری مخالف نظام ، درگفتگو با این پایگاه اینترنتی صحت این خبر را به نقل از منابع ویژه داخل نظام تایید کردند.

این منابع افزودند این درخواست به سبب بدتر شدن اوضاع داخل سوریه در این اواخر و نگرانی از فروپاشی نظام انجام شد زیرا در اثر سقوط احتمالی نظام ،تامین امنیت خانواده اسد دشوار خواهد بود.

این در حالی است که برخی معتقدند خانواده اسد به جای رفتن به انگلیس باید به تهران برود همانطور که پیش از این در سال 2012 که اوضاع بد شده بود ، این پیشنهاد مطرح شد اما اسماء اخرس همسر اسد که تابعیت انگلیس را دارد و به آسانی نیز می تواند اقامت فرزندانش را دریافت کند، ترجیح داد در صورت بروز محذوریت در انگلیس اقامت گزیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

القبس: همسر اسد قصد دارد در انگلیس اقامت گزیند

القبس: همسر اسد قصد دارد در انگلیس اقامت گزیند