مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت 05:302015-05-24سياسي

فرماندار کهگیلویه: سوم خرداد پیدایش وضعیت نوین در جنگ تحمیلی بود


فرماندار کهگیلویه حماسه سوم خرداد را وضعیت نوین در صحنه سیاسی و نظامی جنگ تحمیلی خواند و گفت: تصرف حتی یک وجب از خاک میهن در باور ملت ایران ننگ بود.

- سید کرامت کریمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر این پیروزی را حاصل جانفشانی و ایثار بزرگ مردان این دیار در سایه ایمان واقعی و قدرت خداوند دانست و اظهار کرد: سوم خرداد یادآور انسان هایی است که انقلاب را با حرکت تاریخی خویش جلوه خاصی دادند.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه انقلاب توسط پاسداران و میراث داران و رزمندگان این دیار پاسداشت شد افزود: جمله تاریخی بنیانگذار انقلاب که جانبازان را رهبران انقلاب خواند گویای ارزش والای این عزیزان است.

کریمی انقلاب را پدیده ای اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و دارای ابعاد مختلف دانست و گفت: انقلاب نگاه تک علتی و تک سببی ندارد ، انقلاب برای رسیدن به این چند علت چندین نمونه ساختار و بنیان ترسیم کرده است.

وی از جانبازان به یکی از بنیان های ترسیم شده انقلاب برای رسیدن به ابعاد مختلف نام برد و افزود: جانبازان انسان هایی هستند که بنا به اعتقاد دینی و مکتبی و فرهنگی خود بر اساس اصول و تعالیم تشیع تاریخی و اسلام بزرگ و در پیوند با نظام رهبری و مردم قدم گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار کهگیلویه: سوم خرداد پیدایش وضعیت نوین در جنگ تحمیلی بود

فرماندار کهگیلویه: سوم خرداد پیدایش وضعیت نوین در جنگ تحمیلی بود