مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 خرداد 1394 ساعت 19:502015-05-23سياسي

مشهدالرضا در شب میلاد امام سجاد (ع) غرق در نور و سرور


مشهدالرضا در شب میلاد امام سجاد (ع) حال و هوای ویژه ای به خود گرفته و مراسم جشن و سرور به مناسبت این اعیاد در جای جای این استان و شهر مشهد با حضور عاشقان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، حرم مطهر رضوی هم به صورت باشکوهی آذین بندی و چراغانی شده و برنامه های مختف جشن و سخنرانی با حضور زائرانی از سراسر کشور در حرم مطهر در حال برگزاری است.

به مناسبت این ایام از شب های گذشته ویژه برنامه هایی همراه با مدیحه سرایی و مولودی خوانی مداحان اهل بیت با حضور هزاران نفر از زائران و مجاوران در حرم منور رضوی آغاز شده است.

نظیر این مراسم در مساجد، تکایا، برخی از منازل شهروندان، بقاع متبرکه مشهد و سایر شهرستان های استان خراسان رضوی نیز در حال برگزاری است.

مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی درباره ویژه برنامه های امشب و فردا در حرم مطهر رضوی گفت: برنامه های شب میلاد امام سجاد (ع) امشب پس از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر با قرائت زیارت امین الله آغاز می شود.

علی امینی افزود: بیان احکام زائر، سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سیدآبادی پیرامون پیام های بعثت، اجرای سرود و مدیحه سرایی احمد واعظی از دیگر برنامه های امشب در حرم منور رضوی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهدالرضا در شب میلاد امام سجاد (ع) غرق در نور و سرور

مشهدالرضا در شب میلاد امام سجاد (ع) غرق در نور و سرور