مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 خرداد 1394 ساعت 19:152015-05-23سياسي

500 میلیارد تومان تسهیلات برای خانواده های زندانیان


این انجمن ها که با حضور مسوولان و معتمدان هر استان تشکیل می شود، در زمینه اشغال، گرفتن تسهیلات و بخش درمانی، آموزشی و تربیتی به خانواده زندانیان کمک می کند.

- رییس سازمان زندانها و اقدامات تامینی کشور گفت: پرداخت 500میلیارد تومان تسهیلات به خانواده زندانیان در کشور، امسال از سوی مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علی اصغر جهانگیر روز شنبه در حاشیه آیین تودیع و معارفه مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی استان چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران افزود: پرداخت این تسهیلات، مساعدت بانک های عامل را می طلبد.

وی با بیان اینکه هم اینک 196 انجمن حمایت از زندانیان در کشور به منظور حمایت از خانواده زندانیان فعال است،گفت: فرهنگ حمایت از این انجمن ها نیاز به اطلاع رسانی بیشتر برای جذب کمک های مردمی دارد.

جهانگیر اظهار کرد: این انجمن ها که با حضور مسوولان و معتمدان هر استان تشکیل می شود، در زمینه اشغال، گرفتن تسهیلات و بخش درمانی، آموزشی و تربیتی به خانواده زندانیان کمک می کند.

وی حمایت از خانواده های زندانیان را ضروری خواند و گفت: خانواده زندانی علاوه بر مشکلاتی نظیر تردد، با مشکلات مضاعفی از جمله اُفت دانش آموزان خود یا نیازهای بهداشتی و درمانی مواجه می شوند و از این نظر نهادهای حمایتی می توانند نقش پررنگی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 میلیارد تومان تسهیلات برای خانواده های زندانیان

500 میلیارد تومان تسهیلات برای خانواده های زندانیان