مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 خرداد 1394 ساعت 17:452015-05-23فرهنگي

برگزیدگان دومین جشنواره شعر معاصر کردی در بانه معرفی شدند


دومین جشنواره شعر معاصر کردی با معرفی برگزیدگان در بانه به کار خود پایان داد.

- " از بانه، در این جشنواره که به مدت دو روز در بانه برگزار شد از 20 اثر راه یافته به بخش پایانی جشنواره 4 اثر به انتخاب هیئت داروان به عنوان آثار برتر معرفی شد.

هیئت داوران دومین جشنواره منطقه ای شعر معاصر کردی که از نویسندگان مطرحی مانند امجد غلامی، فرزاد میراحمدی، محمد صدیق کریم پور، امید رحمان و مسعود بیننده تشکیل شده بود هیچ کدام از آثار ارسالی را حائز شرایط لازم برای کسب رتبه نخست تشخیص نداد.

در این جشنواره آثار کاوان نهایی از بانه و گلستان ولیه از سنندج به طور مشترک حائز مقام دوم شدند و لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی را به خود اختصاص دادند.

همچنین لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی برای کسب عنوان سوم به انتخاب هیئت داوران جشنواره به طور مشترک به عبدالقادر نیازی از مهاباد و شیرزاد رستم پور از سردشت رسید.

در ادامه مراسم از 31 شاعر شرکت کننده در مراسم که اشعار خود را در شب نخست برگزاری جشنواره منطقه ای شعر معاصر کردی قرائت کرده بودند با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

اهداء تقدیرنامه به متولیان برنامه، اعضای فعال انجمن ادبی "به روژه" بانه به عنوان بانی اصلی برگزاری جشنواره و همچنین 7 شاعر از شهر بانه که در شب شعر اشعار خود را قرائت کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان دومین جشنواره شعر معاصر کردی در بانه معرفی شدند

برگزیدگان دومین جشنواره شعر معاصر کردی در بانه معرفی شدند