مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 خرداد 1394 ساعت 17:302015-05-23اقتصادي

افزایش 30 درصدی اعتبارسازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای


معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشورگفت : امسال با افزایش 30 درصدی اعتبارات ، دو هزار و 900 میلیارد تومان در بخش راهداری و 800 میلیارد تومان درحمل و نقل هزینه می شود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما ، اسماعیل غلامی در مراسم معارفه مدیرکل جدید حمل و نقل و پایانه های استان قزوین گفت : از اعتبارات سال قبل ، دو هزار و 200 میلیارد تومان در بخش راهداری و 500 میلیارد تومان در بخش حمل و نقل هزینه شد .

وی رویکرد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور را دانش محوری واستفاده از امکانات به روز اعلام کرد و افزود : تلاش می شود با توسعه سامانه های ITS و روش های نوین ، با مدیریت شبکه ، زمینه ایمن سازی جاده ها را فراهم شود .

وی با اشاره به وجود 215 هزار کیلومتر جاده در کشور گفت : هفتصد هزار راننده ، پانصد هزار ناوگان حمل و نقل بار و مسافر و هفت هزار شرکت حمل و نقل فعال ، سالانه ششصد میلیون تن بار و نهصد میلیون مسافر را جابجا می کند.

غلامی ایمن سازی جاده ها را از مهمترین برنامه های سازمان راهداری اعلام کرد و ادامه داد : نگهداشتن جاده ها و ایمن سازی آنها تنها با تلاش یک سازمان و نهاد ممکن نیست بلکه این کار نیازمند همکاری همه جانبه دستگاههاست.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور افزود : برای اجرای طرح های توسعه ای ، تجهیز ناوگان و ایمن سازی جاده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی اعتبارسازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

افزایش 30 درصدی اعتبارسازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای