مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 خرداد 1394 ساعت 16:312015-05-23سياسي

جوانان امروز دلسوزتر از گذشته، انقلاب و آرمان های آن را حفظ خواهند کرد


رزمنده دوران دفاع مقدس وسوسه های شیطانی را موجب غفلت برخی افراد در برابر استکبار جهانی دانست و گفت: غرب و آمریکا وجود نازنین جوانان ایران را درک نخواهد کرد؛ - اما ما مطمئنیم جوانان امروز دلسوزتر از گذشته، انقلاب و آرمان های آن را حفظ خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد،" باقرزاده عصر امروز در جشن حامیان صلح در مجتمع فرهنگی دانشگاه آزاد مشهد، در ابتدای سخنان خود پس از خارج کردن دو چشم مصنوعی خود در جمع دانشجویان بیان داشت: عزت انقلاب تا آنجا جلو رفته که من امروز در میان شما جوانان هوشیار، انقلابی و ولایتمدار با افتخار چشم های مصنوعی خود را بیرون می آورم و به این چهره افتخار می کنم.

وی ضمن بیان اینکه استقامت رمز پیروزی رزمندگان دوران دفاع مقدس بود، خاطرنشان کرد: این را بدانید برای رسیدن به فاستبقوالخیرات باید هزینه بپردازیم و این هزینه گاهی در اندازه جان و اهدای اعضای بدن جلو می رود.

این رزمنده دوران دفاع مقدس به فرمایشات رهبری اشاره و یادآور شد: تنها عاملی که امروز دشمن را به زانو درآورده ایستادگی ماست و با این ایستادگی می توانیم در صورت داشتن وحدت رویه راه خود را ادامه دهیم.

باقرزاده وسوسه های شیطانی را موجب غفلت برخی افراد در برابر استکبار جهانی دانست و افزود: غرب و آمریکا وجود نازنین جوانان ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان امروز دلسوزتر از گذشته، انقلاب و آرمان های آن را حفظ خواهند کرد

جوانان امروز دلسوزتر از گذشته، انقلاب و آرمان های آن را حفظ خواهند کرد