مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 خرداد 1394 ساعت 16:252015-05-23سياسي

فرماندار بیجار: توسعه فرهنگ کتابخوانی به رشد فرهنگ عمومی خواهد انجامید


فرماندار بیجار با تأکید بر توسعه و ارتقاء و نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی گفت: توسعه فرهنگ کتابخوانی رشد فرهنگ عمومی را در پی دارد.

- " از بیجار، بیژن زندیه ظهر امروز در نخستین جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان بیجار در سال 94 که با حضور اعضاء در محل فرمانداری برگزار شد با تأکید بر توسعه کتابخوانی در جامعه، اظهار داشت: توسعه فرهنگ کتابخوانی باعث رشد و توسعه و ارتقاء فرهنگ عمومی می شود.

وی بیان کرد: در شرایط امروزی و با توجه به گسترش فضاهای مجازی و استفاده کودکان از گوشی های مجهز به برنامه های مختلف توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید به سرعت و با تدبیر و برنامه ریزی دقیق صورت گیرد.

به گفته زندیه، آشنایی کودکان پیش از ورود به مدرسه با فضاهای مجازی و استفاده از ابزارهای مختلف در این حوزه باعث ایجاد فاصله آنان با فرهنگ کتاب و کتاب خوانی می شود.

فرماندار بیجار با بیان اینکه فرهنگ کتابخوانی در جامعه ضعیف است خواستار ارائه راهکارهای مناسب از جانب متولیان امر فرهنگ در راستای ارتقاء این فرهنگ شد.

وی توسعه کشور را منوط به توسعه فرهنک کتاب و کتابخوانی عنوان کرد و گفت: امروزه یکی از شاخصه های توسعه یافتگی سرانه مطالعه کتاب در کشورها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار بیجار: توسعه فرهنگ کتابخوانی به رشد فرهنگ عمومی خواهد انجامید

فرماندار بیجار: توسعه فرهنگ کتابخوانی به رشد فرهنگ عمومی خواهد انجامید