مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 خرداد 1394 ساعت 15:502015-05-23اجتماعي

علاقمندی دانش آموزان ترکمنی به فراگیری زبان فارسی +تصاویر


اردوی آموزشی فارسی آموزان ترکمنستان در منطقه چولی عشق‏ آباد با حضور فارسی آموزان و رایزن فرهنگی سفارت ایران در ترکمنستان برگزار شد.

- " در ترکمنستان، نخستین اردوی آموزشی سال جدید(94) متشکل از حدود 100 نفر از فارسی آموزان مقاطع و سنین مختلف ترکمن که در رایزنی فرهنگی سفارت ایران در عشق ‏آباد مشغول آموزش زبان و ادبیات فارسی هستند، صبح امروز با اجرای برنامه ‏های مختلف آموزشی، تفریحی، بازی، سرگرمی،پذیرایی و صرف ناهار با شکوه خاصی برگزار شد.

رسول اسماعیل زاده رایزن فرهنگی سفارت ایران در عشق‏ آباد طی سخنرانی خود با اشاره به اینکه اردوی امسال به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار می‏ شود، گوشه ‏ای از شخصیت ائمه اطهار (ع) را برای فارسی آموزان و والدین آنها تشریح کرد.

وی همچنین اضافه کرد: از سوی دیگر این اردو آموزشی فارسی آموزان ترکمنستانی، علاوه بر آشنایی هر چه نزدیکتر فارسی آموزان تبادل تجربه یادگیری زبان فارسی و نیز بازدید از مناطق مختلف دیدنی و آشنایی با طبیعت و جاذبه ‏های آن می باشد.

رایزن فرهنگی سفارت ایران در عشق ‏آباد، همچنین بابت مساعدت در فراهم آوری برای برگزاری این اردوی آموزشی و تفریحی فارسی آموزان از دولت ترکمنستان و دست‏ اندکاران ذیربط قدردانی و اعلام کرد: اردوی بعدی فارسی آموزان ترکمن قرار اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علاقمندی دانش آموزان ترکمنی به فراگیری زبان فارسی +تصاویر

علاقمندی دانش آموزان ترکمنی به فراگیری زبان فارسی +تصاویر