مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 خرداد 1394 ساعت 10:202015-05-23ورزشي

استقبال کاسیاس از رقابت با دخه آ


سنگربان کهنه کار کهکشانی ها می گوید که از پیوستن سنگربان اسپانیایی منچستریونایتد به رئال مادرید استقبال می کند و آماده رقابت با او برای حضور در ترکیب اصلی سفیدپوشان مادرید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، ایکر کاسیاس تأکید کرد از پیوستن داوید دخه آ به رئال مادرید استقبال می کند اما چه این اتفاق رخ دهد چه عملی نشود، او از رئال مادرید جدا نخواهد شد.

کاسیاس که این روزها به خاطر نمایش های نه چندان جالبش در هفته های اخیر به طور گسترده مورد انتقاد واقع می شود و مدتی است که حتی در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو از سوی هواداران رئال هو می شود، در یک برنامه تلویزیونی در اسپانیا در پاسخ به مجری برنامه مبنی بر اینکه آیا احتمال دارد داوید دخه آ به رئال مادرید ملحق شود، گفت: البته که دوست دارم این اتفاق رخ دهد.

ظاهراً کاپیتان 34 ساله کهکشانی ها بعد از گفت و گو یی که با خوسه آنخل، مدیراجرایی باشگاه رئال مادرید داشته است، برای ماندن در رئال مادرید مطمئن تر شده است.

این در حالی است که تا پیش از این گفته می شد بی مهری هواداران رئال نسبت به کاسیاس ممکن است او را برای ترک سانتیاگوبرنابئو ترغیب کند.

کاسیاس در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه ای برای ترک رئال مادرید دارد، تأکید کرد: من فصل آینده هم می خواهم در رئال مادرید بمانم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال کاسیاس از رقابت با دخه آ

استقبال کاسیاس از رقابت با دخه آ