مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 خرداد 1394 ساعت 10:152015-05-23بين الملل

روزنامه کویتی: پوتین به درخواست نتانیاهو از فروش اس 300 به ایران منصرف شد


یک روزنامه کویتی مدعی شد که نخست وزیر اسراییل در سفر محرمانه اخیرش به مسکو، ولادیمیر پوتین را متقاعد کرده است تا قرارداد فروش سامانه موشکی اس 300 به ایران را لغو کند و مسکو نیز تهران را از این امر مطلع کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما، روزنامه کویتی الجریده در شماره امروز خود به نقل از منابع خود نوشت: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل، در سفر محرمانه چند روز پیش به مسکو توانست قرارداد فروش موشک های اس سیصد روسی را به ایران لغو کند.

این روزنامه به نقل از منبع خود افزود: ولادیمین پوتین رییس جمهور روسیه و نتانیاهو به طور محرمانه در مسکو دیدار کردند و پس از آن نتانیاهو توانست قرارداد فروش موشک های اس سیصد را به ایران لغو کند.

این دیدار به درخواست نتانیاهو صورت گرفت که با یک فروند هواپیمای اختصاصی به همراه رییس شورای امنیت ملی و مشاور نظامی اش وارد مسکو شد و به مدت سه ساعت با پوتین دیدار کرد.

به نوشته این روزنامه، این منبع افزود که دو طرف در این دیدار توافق کردند که اسراییل تعهد بدهد که با مداخله نظامی نکردن در سوریه برای سرنگونی بشار اسد، حافظ منافع روسیه در خاورمیانه باشد.

در مقابل، رییس جمهور روسیه نیز تاکید کرده است که تلاش کند بشار اسد را متقاعد کند مانع از انتقال تسلیحات پیشرفته به حزب الله لبنان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه کویتی: پوتین به درخواست نتانیاهو از فروش اس 300 به ایران منصرف شد

روزنامه کویتی: پوتین به درخواست نتانیاهو از فروش اس 300 به ایران منصرف شد