مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 خرداد 1394 ساعت 08:462015-05-23سياسي

روز آزادی خرمشهر، یادآور فتح فاتحان بر ناممکن ترین فرازهاست


ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح است: سوم خرداد سالروز فرا رسیدن طنین گلبانگ انا فتحنا لک فتحا مبینا برفراز گنبد مسجد جامع خرمشهر و سر برآوردن آزادی و آزادگی از خون جوانان می باشد.

این روز یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان ارتش اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان، خمینی کبیر(ره) است که فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد.

روز آزادی خرمشهر، روز یادآور فتح فاتحان بر بلندترین و ناممکن ترین فرازها و روزی است که سپاه دشمن در مقابل ایمان زمینیان آسمانی تبار به زانو درآمد و دست خدا قفل گشای درهای بسته شد .

در ادامه این بیانیه آمده است: سوم خردادماه یادآور خون های پاکی است که برای نشاندن نهال آزادی در خرمشهر بر زمین این دیار ریخته شد و ما هرگز از یاد نمی بریم که استقلال و آزادی امروز ایران، حاصل جانفشانی شهیدان و ایثارگرانی است که درس آزادگی را در مکتب حسین بن علی علیه السلام فرا گرفتند و این روز یادگاری است از حماسه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز آزادی خرمشهر، یادآور فتح فاتحان بر ناممکن ترین فرازهاست

روز آزادی خرمشهر، یادآور فتح فاتحان بر ناممکن ترین فرازهاست