مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 خرداد 1394 ساعت 20:452015-05-22اقتصادي

با حضور مدیرکل ورزش کرمان: کلنگ سالن چند منظوره نوق رفسنجان به زمین زده شد


کلنگ احداث سالن ورزشی چند منظوره روستای جهان آباد نوق رفسنجان با اعتبار یک میلیارد تومان و با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به زمین زده شد.

- " از رفسنجان، امشب با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، فرماندار رفسنجان و بخشدار فردوس کلنگ احداث سالن ورزشی چند منظوره روستای جهان آباد از توابع بخش فردوس شهرستان رفسنجان به زمین زده شد.

بخشدار فردوس در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این سالن چند منظوره توسط خیر حاج قنبر گل محمدی تامین اعتبار می شود که یک میلیارد تومان به این منظور شامل هفت حبه ملک اختصاص داده است و این سالن در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع احداث می شود.

مصطفی کدخدایی افزود: تاکنون ساخت مسجد، مدرسه، کمک به احداث بیمارستان و تعدادی ملک وقف امام رضا (ع) در کارنامه این خیر قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، همچنین بازدید از سالن ورزشی روستاهای مهدی آباد و رکن آباد انجام شد و از روند ساخت سالن ورزشی شهر صفاییه مرکز بخش فردوس نیز بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/گ80016/گ10 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور مدیرکل ورزش کرمان: کلنگ سالن چند منظوره نوق رفسنجان به زمین زده شد

با حضور مدیرکل ورزش کرمان: کلنگ سالن چند منظوره نوق رفسنجان به زمین زده شد