مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 خرداد 1394 ساعت 18:302015-05-22سياسي

رییس مجلس: راه سعادت به تمامی درقرآن نهفته است(1)


برگزاری مسابقات قرآن برکات زیادی برای امت اسلامی خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، علی لاریجانی در اختتامیه سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن با قدردانی از برگزار کنندگان این مسابقات ، افزود: خوشبختانه در زمینه های متنوعی در خصوص مباحث قرآنی ورود شده است و ما شاهدیم در سنین مختلف جوانان ، خانم ها و آقایان به حفظ ، تلاوت ، ترجمه و تفسیر قرآن روی آورده اند و گاه در علوم قرآنی تبحر پیدا کرده اند.

وی گفت : این شاخه های متنوعی که عزیزان در آن تلاش کرده اند همگی باعث سعادت و پایداری فکر اسلامی در کشور ما و امت اسلامی خواهد شد .

لاریجانی با تبریک میلاد امام حسین (ع) و اعیاد شعبانیه به دعای عرفه امام حسین (ع) اشاره کرد و افزود : اینکه انسان به جایگاهی برسد که اختیار خود را در اختیار خداوند ببیند، سخن بسیار بزرگی است.

وی گفت: چگونه یک انسان مومن می تواند به این جایگاه برسد که در کلام امام حسین (ع) تجلی پیدا کرده است ؟ لاریجانی افزود: در قران کریم که همه ما به آن ایمان داریم راه سعادت به تمامی نهفته است .

وی گفت : خداوند کتابی را بر قلب پیامبر اسلام (ص) نازل فرمود که از جامعیت برخوردار است و سعادت همه ابنای جامعه در آن نهفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس: راه سعادت به تمامی درقرآن نهفته است(1)

رییس مجلس: راه سعادت به تمامی درقرآن نهفته است(1)