مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 خرداد 1394 ساعت 17:552015-05-22سياسي

فرمانده سپاه قروه: دلاوری پیشمرگان مسلمان کرد سند مظلومیت آنان در تاریخ است


دلاوری و ایستادگی پیشمرگان مسلمان کرد سند مظلومیت آنان در تاریخ است.

- " از قروه، سعید شعبانی بعدازظهر امروز در جمع مردم قروه در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: مردم کردستان در زمان اختلافات قومی و مذهبی با به جان خریدن تمام خطرات این راه در راه دفاع از اسلام و انقلاب به صحنه آمدند و از جان خود گذشتند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی با رهبری پیامبرگونه امام راحل در خطرناک ترین برهه ها با همراهی ملت، موفق به عبور از بحران ها شد، افزود: دشمن از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در صدد برآمد تا نهال نوپای انقلاب را بخشکاند و در این راه استفاده از ابزار تفرقه و اختلاف قومی و مذهبی را برای خود دستاویز قرار داد.

فرمانده سپاه قروه افزود: یکی از نقاطی که دشمن برای اجرایی کردن توطئه خود در نظر داشت، استان کردستان بود که با تشکیل و تجهیز گروهک های منحله، می خواست تا انقلاب و نظام اسلامی را از طریق کردستان به چالش بکشد.

به گفته شعبانی دیدار نمایندگان کردستان با امام راحل و تشکیل سازمان پیشمرگان کرد مسلمان، آبی بر آتش تفرقه افکنی دشمنان بود، افزود: حرکت هایی که این سازمان در سال های نخست انقلاب انجام داد، بی نظیر و تاریخی بود که مانعی مهم برای ورود و نفوذ ضدانقلاب در صفوف به هم پیوسته ملت ایران شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه قروه: دلاوری پیشمرگان مسلمان کرد سند مظلومیت آنان در تاریخ است

فرمانده سپاه قروه: دلاوری پیشمرگان مسلمان کرد سند مظلومیت آنان در تاریخ است