مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 خرداد 1394 ساعت 17:402015-05-22سياسي

افزایش 500هزارتومانی حقوق معلمان


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس طرح دو فوریتی که در مجلس در حال بررسی است بدون توجه به نظام رتبه بندی، حقوق معلمان تا 500هزار تومان افزایش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما جلیل جعفری افزود: با توجه به وضعیت نامناسب معیشتی معلمان ما در یک طرح دو فوریتی که به امضای 145 نماینده رسیده، تلاش می کنیم تا از محل یک درصد ارزش افزوده که به آموزش و پرورش اختصاص پیدا می کند، بتوانیم حقوق معلمان را تا 500 هزار تومان در گام اول افزایش دهیم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز دراستان اردبیل گفت: تحصیل دانش آموزان در 40 روستای خلخال و کوثر آن هم در کانکس های نامناسب است .

جعفری افزود: بخش عمده ای از مدارس جنوب استان فرسوده، تخریبی و فاقد سرویس های بهداشتی، نمازخانه و فضاهای مناسب است که باید تلاش کنیم تا با جذب سرمایه گذاری های مناسب این مشکلات و نارسایی ها برطرف شود.

او با دعوت از خیرین مدرسه ساز برای تکمیل واحدهای نیمه تمام و ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم افزود: بسیاری از روستاها و حاشیه شهرهای ما نیاز به فضاهای آموزشی مناسب دارند که باید هرچه سریع تر محرومیت ها از چهره این روستاها برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 500هزارتومانی حقوق معلمان

افزایش 500هزارتومانی حقوق معلمان