مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 خرداد 1394 ساعت 16:202015-05-22سياسي

سپاه: هر بازرسی از مراکز نظامی جاسوسی است


فرمانده نیروی هوا - فضای سپاه گفت: تحت هر عنوانی شامل بازرسی هماهنگ شده یا نشده پیرامون مراکز یا حتی هر فاصله و به هر شکلی آن را در حکم جاسوسی می دانیم و پاسخ آن سرب داغ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار حاجی زاده در دیدار وابستگان نظامی خارجی مقیم ایران به مناسبت روز پاسدار با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اجازه ندادن به بازرسی از مراکز نظامی و دفاعی کشور افزود: به تازگی در حاشیه مذاکرات می شنویم مسئله بازرسی مراکز نظامی و دفاعی را به بهانه مسئله هسته ای مطرح می کنند، ولی نمی دانند که روش های نفوذ و شیوه های موریانه ای آنها در نزد ایرانیان نخ نما شده و این درخواست غرب، در حقیقت درخواست جاسوسی رسمی در ایران است.

وی با اشاره به مصاف دیرینه ملت ایران با دشمنی های آمریکا و غرب گفت: همچنان با توطئه های آمریکا روبرو هستیم و امروز درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی، فرهنگی و سیاسی با آنها هستیم.

وی افزود: آمریکایی ها سالهاست که از مقابله مستقیم و جنگ با ایران ناامید هستند و با بی شرمی تمام در این حوزه ها ناجوانمردانه تلاش می کنند.

سردار حاجی زاده با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار و خیرمقدم به میهمانان خارجی و داخلی اظهار کرد: برای آحاد پاسداران جای بسی افتخار و مباهات اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه: هر بازرسی از مراکز نظامی جاسوسی است

سپاه: هر بازرسی از مراکز نظامی جاسوسی است