مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 خرداد 1394 ساعت 14:352015-05-22سياسي

امام جمعه عسلویه: بیکاری جوانان تحصیلکرده عسلویه به هیچ وجه قابل توجیه نیست


بیکاری جوانان تحصیلکرده عسلویه به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

- " از عسلویه، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان عسلویه پس از دعوت به تقوای الهی ضمن تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، امام حسین (ع) را سرور آزادگان عالم دانست و اظهار داشت: صحبت از امام حسین (ع) باید جزیی از زندگی ما باشد افکار ما حسینی باشد و عارف به حق امام حسین (ع) باشیم و با شناخت و معرفت ایشان را زیارت کنیم.

وی در خطبه دوم نیز به بیانات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان نیروهای مسلح اشاره کرد و افزود: ایشان راجع به اختلافاتی که دشمنان بین مسلمین ایجاد می کنند و برخی هم در داخل فریب می خورند مطالب مهمی بیان کردند که باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه افراطی ها اعم از شیعه و سنی به دشمن کمک می کنند خاطر نشان کرد: شیعه ای که به اهل سنت و مقدسات آنان توهین می کند شیعه نیست و شخص سنی نیز که شیعه را تکفیر و به اعتقادات آنان توهین می کند از اهل سنت نیست و خلاف اسلام عمل می کند.

هاشمی نژاد با بیان اینکه آمریکا ضد هرچیزی است که نشان از اسلام دارد گفت: آمریکا اگر جایی از فرقه ای هم حمایت می کند قصد فتنه دارد در همین منطقه ما هیچ چیزی بهتر از وحدت نیست، باید هوشیار باشیم و اگر کسی هم تندروی می کند او را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه عسلویه: بیکاری جوانان تحصیلکرده عسلویه به هیچ وجه قابل توجیه نیست

امام جمعه عسلویه: بیکاری جوانان تحصیلکرده عسلویه به هیچ وجه قابل توجیه نیست