مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 خرداد 1394 ساعت 14:352015-05-22سياسي

امام جمعه شهرکرد: مذاکره کنندگان باید در مقابل زیاده خواهی های دشمن نه بگویند


مذاکره کنندگان باید در مقابل زیاده خواهی های دشمن نه بگویند.

- " از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد ضمن تفسیر آیاتی از سوره توبه اظهار کرد: همه شما مردم را توصیه می کنم به مطالعه قرآن و درس گرفتن از آن.

وی قرآن را کتابی برای همه دوران ها دانست و ادامه داد: این که خدا در سوره توبه می گوید بکشید کفار عهد شکن را مصداق امروز است و تا زمانی که استکباری چون آمریکا و غاصبی چو اسراییل وجود دارد این آیات به کار می آیند و باید از آن ها دستورالعمل گرفت.

نکونام حق قرآن را دستورالعمل گرفتن از آن عنوان و بیان داشت: قرآن مردم را به مقاومت در مقابل کفار فراخوانده است و زمانی که کفر این مقاومت را ببیند مجبور می شود کوتاه بیاید.

نماینده ولی فقیه دلیل نوکری و بله قربان گویی برخی از کشورهای مسلمان به آمریکا را نتیجه عدم عمل به دستورات قرآن دانست و ادامه داد: بر همه مسلمانان است که از قرآن اطاعت کنند و زیر بار زور نروند.

این مسئول دغدغه اهل تقوا را با توجه به حلول ماه شعبان چگونگی استفاده از فرصت ها این ماه معرفی و تاکید کرد: فرصت های ماه شعبان مختص این ماه است و اگر از آن استفاده لازم نشود در ماه رمضان فرصت جبران آن نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهرکرد: مذاکره کنندگان باید در مقابل زیاده خواهی های دشمن نه بگویند

امام جمعه شهرکرد: مذاکره کنندگان باید در مقابل زیاده خواهی های دشمن نه بگویند