مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 خرداد 1394 ساعت 14:152015-05-22بين الملل

گابی اشکنازی: ما سرانجام باید از همه مناطق اشغالی عقب نشینی کنیم


موشه کابلنسکی درپاسخ به این پرسش که آیا اسراییلی ها تابستان امسال باید منتظرجنگ باشند گفت: نمی توانم بگویم که تابستان امسال چنین جنگی روی خواهد داد اما به نظرم بی تردید ما با لبنان به نحوی جنگ سوم خواهیم داشت.

- رییس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در اشاره به عقب نشینی خفت بار این رژیم از جنوب لبنان در سال 2000 میلادی گفت : ما سرانجام ناچاریم در جاهای دیگر نیز این کار را تکرار کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ با نزدیک شدن زمان سالروز آزادی جنوب لبنان از اشغال اسراییلی که 25 ماه مه 2000 میلادی روی داد اسراییلی ها دوباره به یاد تلخکامی هایی افتاده اند که حزب الله لبنان برایشان ایجاد کرد و تحت فشار مقاومت این رژیم را ناچار به عقب نشینی کرد.

تلویزیون رژیم اشغالگر در گزارشی در این خصوص گفت: هنگامی که متحدان اسراییل در جنوب لبنان تحت نام ارتش جنوب لبنان شروع به فروپاشیدن کرد ،ارتش اسراییل در سال 2000 میلادی طی چند ماه همه تجهیزاتی را که لزومی به وجود آن در جنوب لبنان نبود تخلیه و به جای آن این اماکن را از مواد منفجره پر کرد.

ارتش اسراییل شبانه از این منطقه عقب نشینی کرد و مقداری از تجهیزات خود را در این منطقه برجای گذاشت اما همه نظامیان اسراییلی سالم ماندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گابی اشکنازی: ما سرانجام باید از همه مناطق اشغالی عقب نشینی کنیم

گابی اشکنازی: ما سرانجام باید از همه مناطق اشغالی عقب نشینی کنیم