مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 خرداد 1394 ساعت 11:252015-05-22فرهنگي

به همت هنرمندان نمایشی قم باغ وحش شیشه ای اثر تنسی ویلیامز به روی صحنه رفت


نمایش باغ وحش شیشه ای اثر تنسی ویلیامز به همت سید محمد حسینی و جمعی از بازیگران مطرح استان قم به روی صحنه رفت.

- سید محمد حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم از اجرای نمایش باغ وحش شیشه ای خبر داد و اظهار کرد: کار اجرایی این نمایش از سال 1391 با تحقیقات، آنالیز، تحلیل، مطالعه و مشاوره آغاز شد و علی فرحناک مشاور هنری و سرپرست گروه تئاتر امروز نیز از ابتدا یاریگر گروه اجرایی بود.

وی با اشاره به اینکه پیش تولید نمایش اوایل آبان ماه 1393 با انتخاب بازیگر آغاز شد، اظهار کرد: از 20 آبان ماه سال گذشته جلسات دورخوانی نمایش در 157 جلسه در اتاق فیلم فرهنگسرای جوان با حمایت انجمن هنرهای نمایشی انجام شد و به مرحله میزانسن رسید.

طراح و کارگردان نمایش باغ وحش شیشه ای ادامه داد: این نمایش در اردیبهشت ماه سال جاری توسط شورای بازبین تئاتر استان مورد بازبینی قرار گرفت و موفق به اخذ مجوز اجرا شد.

حسینی با اشاره به اینکه این نمایش از 30 اردیبهشت تا 13 خرداد ماه 1394 در سالن قدس پژوهشکده باقرالعلوم (مصلی سابق)به مدت 15 شب از ساعت 18 و 30 دقیقه به روی صحنه خواهد رفت، بیان کرد: این نمایش به نویسندگی تنسی ویلیامز از برترین آثار ادبیات نمایشی کلاسیک جهان است و زمان اجرا پس از کمی تغییر به حدود 120 دقیقه رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به همت هنرمندان نمایشی قم باغ وحش شیشه ای اثر تنسی ویلیامز به روی صحنه رفت

به همت هنرمندان نمایشی قم باغ وحش شیشه ای اثر تنسی ویلیامز به روی صحنه رفت