مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 خرداد 1394 ساعت 11:102015-05-22اقتصادي

نرخ خرید تضمینی هر کیلو کلزا در استان اردبیل 22 هزار ریال


نرخ خرید تضمینی هر کیلو کلزا در این استان 22 هزار ریال تعیین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: استاندارد سازی مراکز خرید دانه های روغنی و پرداخت به موقع بهای محصولات خریداری شده در اولویت کاری این سازمان قرار دارد.

میرجمال الدین پور پیغمبر گفت: عملیات خرید کلزا در 6مرکز در شهرستان پارس آباد مغان در مراکز ایران آباد ، فیروز آباد و انبار کشت و صنعت مغان و در شهرستان بیله سوار ، مراکز بخش بابک ، بخش مرکزی بیله سوار و انبار کشت و صنعت پارس انجام می شود.

وی افزود: به دلیل اهمیت محصول کلزا در تامین روغن خوراکی و صنعتی مورد نیاز و نیز تامین کنجاله برای تعلیف احشام و دامداری سطح زیر کشت تولید دانه های روغنی نسبت به سایر محصولات باید افزایش یابد.

پور پیغمبر با اشاره به اینکه شرکت توسعه کشت دانه های روغنی نمایندگی استان اردبیل از 7خرداد از ساعت 8 تا 21 نسبت به خرید کلزای تولیدی کشاورزان آماده ارائه خدمات است گفت:کشاورزان کلزا کار اطلاعات در باره شرایط خرید ، میزان رطوبت استاندارد ، محل مراکز خرید و ارائه شماره حساب بانکی برای واریز بهای محصول را از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان های تابعه خود کسب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ خرید تضمینی هر کیلو کلزا در استان اردبیل 22 هزار ریال

نرخ خرید تضمینی هر کیلو کلزا در استان اردبیل 22 هزار ریال