مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 خرداد 1394 ساعت 10:252015-05-22فرهنگي

همه تغییرات ساختاری سازمان سینمایی از زبان قائم مقام اجرایی ایوبی


رمضانعلی حیدری خلیلی قائم مقام رییس سازمان سینمایی در امور اجرایی با اشاره به سیاست چابک سازی سازمان سینمایی، وظایف موسسات زیر مجموعه این سازمان را تشریح کرد.

- "،"رمضانعلی حیدری خلیلی" قائم مقام اجرایی سازمان سینمایی در گفت و گو با سایت سازمان سینمایی، ضمن ابراز تعجب از برخی اظهارات درباره تغییرات ساختاری در موسسات تابعه سازمان سینمایی ابراز داشت: بخش عمده ای از این تحولات به صورت ساختاری انجام شده است.

همان گونه که پیشتر اعلام شد سینما فرهنگ به موسسه سینما شهر واگذار شده و این سینما در مدتی کوتاه به بهترین سیستم پخش مجهز و سالن های این سینما بهسازی شده است.

سالن شماره 2 این سینما نیز در جریان این تحولات، به گروه هنر و تجربه اختصاص یافته است.

وی در ادامه گفت: تولید فیلم اول از مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به بنیاد سینمایی فارابی واگذار و فارابی نیز فرایند حمایت از فیلم اولی ها را آغاز کرده است.

باز هم بر اساس برنامه های اعلام شده، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به مرکز ملی مستند و سینمای انیمیشن تغییر ماموریت و ساختار داده است.

حیدری خلیلی افزود: حمایت از فیلم های ویدیویی از موسسه رسانه های تصویری به بنیاد سینمایی فارابی واگذار و در مقابل دبیرخانه جشنواره های استانی، جشنواره فیلم فجر و جشنواره فیلم یاس و دب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه تغییرات ساختاری سازمان سینمایی از زبان قائم مقام اجرایی ایوبی

همه تغییرات ساختاری سازمان سینمایی از زبان قائم مقام اجرایی ایوبی