مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 خرداد 1394 ساعت 10:202015-05-22فرهنگي

مهمان نوازی شیرازی ها گردشگران خارجی را شگفت زده کرد


چهارمین گروه از گردشگران خارجی که با قطار یورو ـ آسیا روز گذشته وارد فارس شدند امروز از جاذبه های گردشگری شیراز دیدن کردند.

- " از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، این گروه 70 نفره که از کشورهای سویس، آلمان، برزیل به شیراز سفر کرده اند از مجموعه های تاریخی حافظ، سعدی، ارگ کریم خانی، بازار وکیل و باغ ارم بازدید داشتند.

هرموت موخل رییس شرکت جهانگردی یورو آسیا با نمایندگی از این گروه گردشگری ضمن تقدیر از استقبال گرم ایرانیان به ویژه مردم فارس گفت: مهمان نوازی، فرهنگ و ادب شیرازی ها ما را شگفت زده کرد.

وی ادامه داد: اشتیاق مردم ایران به ویژه شیرازی ها برای صحبت با گردشگران بسیار است و ما نیز تشویق شدیم که با این مردم مهمان نواز به گفت وگو بنشینیم.

موخل خدمات ارائه شده در اماکن تاریخی و واحدهای اقامتی این استان را مثبت و بسیار خوب ارزیانی کرد و افزود: در بازدیدی که از مجموعه های تخت جمشید، پاسارگاد و حافظ داشیم خدماتی که در این سایت ها به گردشگران ارائه می شد بسیار مطلوب بود.

وی سایت های گردشگری فارس را یکی از بهترین سایت های تاریخی دنیا برشمرد و گفت: نخستین بار است که گردشگران اروپایی با قطار یورور ـ آسیا به فارس سفر می کنند و امیدواریم که بتوانیم باز نیز به این استان سفر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمان نوازی شیرازی ها گردشگران خارجی را شگفت زده کرد

مهمان نوازی شیرازی ها گردشگران خارجی را شگفت زده کرد