مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 اردیبهشت 1394 ساعت 16:402015-05-21ورزشي

امیر خادم: وزارت ورزش دخالتی در واگذاری سرخ آبی ها ندارد


تشخیص فرد یا شرکت دارای صلاحیت خرید و مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بر اساس تصمیمات گرفته شده برآمده از شورای واگذاری است و هرگونه دخالت وزارت ورزش و جوانان در این زمینه برآمده از شایعات است.

- " به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، دکتر امیر رضا خادم در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه استان افزود: در دور چهارم مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس سه خریدار جدی پیشقدم شدند که سازمان خصوصی سازی اوایل هفته آینده در این زمینه اطلاع رسانی می کند.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی در زمینه احداث کمپ تیم های ملی در شهرستان سرعین اظهار کرد: کمپ سرعین در حد یک طرح است و با توجه به تعداد قابل توجه پروژه های نیمه تمام حوزه ورزش و با در نظر گرفتن اعتبارات موجود، هیچ پروژه جدیدی در کشور آغاز نخواهد شد.

خادم افزود: تنها راه احداث این کمپ اختصاص بودجه از محل اعتبارات استانی است تا در سال های آینده و بهبود وضعیت اقتصادی، برای تکمیل آن از اعتبارات ملی استفاده شود.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه بودجه ای برای آغاز طرح های ملی جدید نداریم، گفت: راه دیگر اجرای چنین پروژه هایی این است که با جذاب کردن این پروژه ها، زمینه را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر خادم: وزارت ورزش دخالتی در واگذاری سرخ آبی ها ندارد

امیر خادم: وزارت ورزش دخالتی در واگذاری سرخ آبی ها ندارد