مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 اردیبهشت 1394 ساعت 14:002015-05-21دانش

هاشمی رفسنجانی: دستاوردهای علمی کشور باید در معرض تجاری سازی قرار گیرد (2 وپایانی)


رییس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با راه اندازی یک سایت باید دستاوردهای علمی کشور در معرض تجاری سازی قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما آقای هاشمی رفسنجانی در سومین جشنواره فرهیختگان و در سی و سومین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در جمع مدیران و اساتید این دانشگاه افزود: در بازدید از دستاوردهای دانشگاه آزاد دریافتیم که آنچه فکر نمی کردیم ظرف یک سال بدان برسیم در حال محقق شدن است.

وی گفت: خداوند برای بشریت در پهنه جهان افقی بی پایان در نظر گرفته که رسیدن به خود اوست و در این مسیر رقابت ها مادی و مخرب نیست بلکه در زمینه خدمت و سعادت بشریت است.

هاشمی رفسنجانی دانشگاه آزاد را نمونه و نشانه ای از حرکت در این مسیر دانست و افزود: رییس جمهور که از ابتدا در مجلس و در عمل در جریان کار ما بود روز گذشته لطف کرد و به بخشی از آنچه که می دانست و قبول داشت اشاره کرد و از اینکه دانشگاه آزاد را فراموش نمی کند از وی تشکر می کنم.

وی گفت: امیدوارم آقای روحانی در شورای عالی انقلاب فرهنگی مشکلاتی را که در دوره قبل برای این دانشگاه و دانشگاههای دولتی به وجود آمد رفع کند.

هاشمی رفسنجانی افزود: انتظار داریم افرادی که از دور در امور این دانشگاه دخالت می کنند دستشان را بردارند و بگذارند این محیط تحقیق و آموزش عالی به فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی رفسنجانی: دستاوردهای علمی کشور باید در معرض تجاری سازی قرار گیرد (2 وپایانی)

هاشمی رفسنجانی: دستاوردهای علمی کشور باید در معرض تجاری سازی قرار گیرد (2 وپایانی)